Da Parighji sin'à tè

Auteur(s) : Santoni Philippa
Edition : Omara2022
ISBN :978-2-493-50101-1
Format : 20 cm 121 p. couv. ill. en coul.

Public : Tout public

Autres auteurs :
Fabien Raffalli [Traducteur]
Philippa Santoni [Auteur]

Trà Parigi é Aiacciu, dui femini si volini bé è puri si fraiani. Ni tistimugnighja una narratrici cù en embiu acutu pà u taroccu, chi s'intarrughighja annant'à u sensu di stu ligamu è l'incustanza di Liliana, ughjettu d'una passioni infiarata ma chi parti in bambiolu. Ma, à traversu à a rilazioni trà i dui donni, di i malintesi é di i sfraiaturi chi ni risultani, si ghjoca forsa altr'affari : a quistioni eterna di l'attiranza è di a repulsioni, a manera ch'iddi t'ani l'essari di catusciassi, è dino l'affruntamentu certi volti divastatori trà l'universi è i culturi. U tempu di truvà - dopu à i scutussati di l'irraghjunevuli - i stradi d'un appaciamentu pussibuli ? Entre Ajaccio et Paris, deux filles s'aiment et se déchirent. En témoigne une narratrice à l'humour grinçant, qui s'interroge sur le sens de ce lien et sur l'inconstance de Lilina, l'objet insaisissable d'une passion tout aussi brûlante que bancale. Mais, au travers de la relation entre les deux femmes, des incompréhensions et des fêlures qui en découlent, c'est peut-être aussi tout autre chose qui est en jeu : l'éternelle question de l'atirance et de la répulsion, la manière dont les êtres se consument, et le choc parfois dévastateur entre les univers et les cultures. Le temps de trouver - après les orages et la déraison - les voix d'un possible apaisement ?

Chargement en cours...